Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Obojí trojí stojí za kulový!

0 0
možnosti
KS

Fantastická přesnost.S tak precizním rozborem jsem se ještě nesetkal.Zvláště bych kladl důraz na používání dlouhých a krátkých samohlásek.VýborněR^

1 0
možnosti
Foto

První inteligentní politologický rozbor, jaký jsem po dlouhé době viděl.Velký kontrast proti těm mediálním šaškům ! Karma R^

2 0
možnosti
PB

...... ;-D;-D;-D luxus !

1 0
možnosti
JP

Vyděsil jste mě k smrti. Orbánův graf je hrůzný. Máte štěstí, že dovedete maďarsky a tudíž jeho stav mysli dovedete posoudit. Nám ostatním smrtelníkům musí stačit otázka: Co když jsme ztraceni v překladu? Dáte ruku do ohně, že je překlad přesný?. Já jenom vím, že synonima dělají divy. Vezměte si jenom pouhý měsíc. Je to ten kalendářní nebo náš satelit? Pokud jste odborník na hovorovou maďarštinu, omlouvám se Vám.

2 0
možnosti
ZH

Teda jen doufám, že Vás za takovéhle analízy neplatí daňový poplatník.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 722x
Kdo jsem? Nevyléčitelný optimista, dvojnásobný otec, disciplinovaný manžel a odpůrce V.I.P. privilegií, sedmidenního týdne a skleniček na šťopkách.  

Seznam rubrik