Diskuse

O armádě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J25a41n 97R15á54ž

16. 4. 2016 15:34

Základem bojeschopnosti každé armády je absolutní disciplína, naprostá podřízenost veliteli a obrovská pokora.

Za armádní výkvět se považují američtí NAVY SEALs. Doporučuji si najít na internetu záznamy z jejich výcviku. A že ho takový mají, jsou tak mimořádní.

Vojna není kojná, na mne řval mazák, když jsem běžel v masce na nitranskou "Kalvárii" a málem se vysílením pozvracel.

. I za takové lekce jsem vděčný, že jsem se naučil pokoře, vytrvalosti a sebedisciplíně, díky tomu považují svůj život za úspěšný po všech stránkách. Nemuselo to být dva roky, ale nelituji.

5 0
možnosti

A k čemu taková mimořádnost je? Problémy se snaží řešit násilím a to plodí jen další násilí. Kojnou jsem neměl, takže to nemůžu srovnat. O zbytku vojny určitě pár blogů ještě napíšu, pro praktický život jsou tyto zkušenosti absolutně nepoužitelné. Možná tak pro cucáka, který tam jde před dvacítkou, ale to mu běžná práce dá efektivněji než buzerace pro nesmysly. Koneckonců pozvracet se můžu i z příjemnějších věcí.

0 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 722x
Kdo jsem? Nevyléčitelný optimista, dvojnásobný otec, disciplinovaný manžel a odpůrce V.I.P. privilegií, sedmidenního týdne a skleniček na šťopkách.  

Seznam rubrik