Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je prima alternativa - jedni řvou na ulici Čechy Čechům a druzí se nestydí za totožný název jako lůza co pro názory vraždila. Tady pro mne není zajímavý ani počet písmen.

0 0
možnosti

To měla být reakce níže na paní Nečasovou.

0 0
možnosti

"Začal jsem subjektivním výběrem stran, vybral jsem jen ty s většími preferencemi a ty, které nemají nenávistnou pověst jako komunisté, nacionalisté a jiní."

Aha. Takže jste vynechal především KSČM, které má v průzkumech zpravidla 3. nejvyšší preference a v některých dokonce druhé nejvyšší preference a pak jste vynechal SDP Okamury, které má preference na úrovni TOP09 a dnes už dokonce i vyšší než KDU-ČSL:

http://kdovyhrajevolby.cz/

Máte pravdu, že obě tyto strany provází "nenávistná pověst", ale pokud se proberete jejich programy, žádnou nenávist tam nenajdete. To, že některá strana chce třeba uskutečnit referendum o vystoupení z EU nebo z NATO není nenávist, ale názor.

Nechápu, proč protlačujete strany, které jsou preferenčně pod oběma stranami KSČM a SDP, což jsou dnes Piráti, Zelení, Realisté a možná brzy to bude i TOP09 a kde berete odvahu nazvat takovéto porovnání "První skutečně objektivní porovnání volebních programů".

0 0
možnosti

Taková ohnivá až revoluční rétorika s prvky nenávisti k ostatním stranám, dává za pravdu autorovi. Vlajka s nářadím na rudém pozadí je stejné vyjádření hodnot jako nacionálně stylizovaný symbol slunce a oba symboly i oba světonázory mají být stejně postaveny mimo zákon, protože oba hlásají nenávist a násilí jako normu.

0 0
možnosti

Oceňuji, že jsem si programy nemusela vyhledávat sama a docela rychle mohla srovnat pokusy některých stran o vábení voličů, u některých jsou citace doslova okopírované :-)

0 0
možnosti

Komunisté už dnes nemají nenávistnou pověst. To už snad vědí i děti z mateřské školky.

0 2
možnosti

Jasně, zeptám se svých dětí. Nicméně píšu tam, že výběr je subjektivní. Zkrátka jsem se jimi nechtěl zabývat.Samozřejmě je nejen můj život tímto rozhodnutím velmi ochuzen, ale snad nějak to někdy doženu jinak. Před chvílí jsem si přečetl, že ANO představilo svůj program, tak je tento blog dost neaktuální a bohužel nebudu mít asi čas jej aktualizovat :-(.

0 0
možnosti

Skvělé porovnání programů, nejdůležitější vodítko pro voliče by měla být průměrná délka slova :) Snad jsem pochopila tu skrytou myšlenku: Realisty řadíte mezi nejdůležitější strany a za to máte karmu :-)R^

0 0
možnosti

Pro mne je důležité, které strany jsou proti válkám a proti naší účasti v nich. Z tohoto hlediska mi vychází dobře jen SPD a KSČM.

Ale těch kritérií je samozřejmě více - kdo chce snížit počet státních úředníků, kdo chce snížit obrovský počet nepoužitelných středních a vysokých škol a zvýšit úroveň stř. škol zavedením povinné maturity z matematiky, kdo hájí zájmy občanů proti developerům, kdo je pro zavedení referend o politických otázkách (o těch odborných by měli rozhodovat odborníci jen na základě odborných hledisek a ne politických tlaků), ...

0 1
možnosti

Proti válkám je ten, kdo chce zvýšení rozpočtu na armádu.

2 0
možnosti
Foto

A grafy by nebyly? Bez grafů to dneska lidem nenatlučete do hlavy a vůbec trestuhodné je, že neanalyzujete obrázky v těchto programech;-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 722x
Kdo jsem? Nevyléčitelný optimista, dvojnásobný otec, disciplinovaný manžel a odpůrce V.I.P. privilegií, sedmidenního týdne a skleniček na šťopkách.  

Seznam rubrik