Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Objektivita ve volebních programech? Je potřeba aby si volič zvolil jednu až tři témata na kterých mu opravdu záleží, ostatní je podružné a lžou o tom všichni a je jedno kolika slovy. Mě záleží jen a jen na tom, aby se Praha, Brno, Olomouc a Ostrava za pár let nepodobala Istambulu. I za cenu nižší životní úrovně. To ostatní mne nezajímá.

1 0
možnosti
Foto

Asi jste nepochopil autora, který dělá jedinou možnou analýzu programů, protože je to jen změť nic neříkajících slov a písmen. Po volbách to už platit nebude.

0 0
možnosti

A proč tam jsou Piráti, Realisté i Zelení, zatímco SPD ne?

0 0
možnosti

Protože jsem je tam nedal.

4 0
možnosti

M84i71l37a64n 52K44e47s96l

10. 9. 2017 18:23

Komunisté program nemají?To znamená,že když budeme chtít zjistit tyto důležité informace o jejich programu,tak si jej budeme nuceni přečíst.To jste udělal snad naschvál.

2 0
možnosti

A sakra to mě nedošlo, teď neusnu! 8-o

0 0
možnosti

Úžasnej výzkum. A k čemu to je?

2 0
možnosti

Interpretace a využití mě nezajímá.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS